Tekstgrootte
Overal waar gewerkt wordt, dus ook op school, worden helaas fouten gemaakt. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een klacht serieus genomen wordt. Klachten kunnen het beste in eerste instantie met de leerkracht en/of andere direct betrokkenen worden besproken.
Bij problemen probeert de leerkracht samen met de leerling of zijn/haar ouder(s) de beste oplossing te vinden. Mocht u het gevoel krijgen dat u niet serieus behandeld wordt of dat er niet goed naar u geluisterd wordt, dan kunt u de zaak bespreken met de directie of de interne contactpersoon van de school die door het bestuur is aangesteld voor de bespreking van klachten.
De contactpersoon bij ons op school is Margot Steenhoek.
Als uw klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, kunt u een beroep doen op een externe en onafhankelijke vertrouwenspersoon.
De externe vertrouwenspersoon kunt u bereiken door te bellen met het secretariaat van de Jeugdgezondheidszorg GGD Gelderland-Zuid op telefoonnummer: 088-1447330. U wordt dan, afhankelijk van de aard van uw klacht, doorverbonden met één van de vier externe contactpersonen die beschikbaar zijn voor Stichting CPOB.
Voor meer informatie zie onderstaande regelingen.
CPOB- hoe om te gaan met klachten (Link)
Klachtenregeling PO en VO (Link)